نوشته ای برای ما ارسال شده است که به صورت بسیار جالبی خدمات جمهوری اسلامی را به اسرائیل نشان میدهد: 

ما خواهان گرفتن تست دی ان ای از مقام معظم اسراییل، ببخشید مقام معظم رهبری هستیم! اسراییل چنان در ارکان و سوراخ های نظام جمهوری اسلامی نفوذ کرده است که عده ای از مردم ایران از یکدیگر میپرسند نکند عمق این نفوذ به سالهای پیش از انقلاب برسد و‌مقام معظم خودش محصول نفوذ «موسی» در «فاطمه» باشد!؟

لیست خدمات «جمهوری اسلامی» به «اسراییل»

۱- از بین بردن قوی ترین ارتش خاورمیانه و شاید یکی از ۱۰ ارتش برتر جهان!

۲- کش دادن جنگ ۲+۶ و نابود کردن و فرسوده کردن ادوات جنگی ارتش ایران و زیر ساخت های کشور ایران!

۳- اعدام نخبگان و سپهسالاران ارتش که نتیجه اش تضعیف ایران شد و باعث شد حمله صدام با «پاره کردن قرارداد تحمیلی شاه به عراق» ( الجزایر) چندی پس از انقلاب آغاز شود.

۴- غارت ژنتیکی ایران؛ پس از فضای رعب و وحشت آفرینی که نظام در دهه شصت برقرار کرد، نخبگان ایرانی مجبور به فرار شدند و این ژن های واقعا خوب‌ خیلی آسان و بی هیچ هزینه ای جذب کشورهای غربی شدند، این غارت ژنتیکی ابعادش چنان گسترده است که ایران را سالها در صدر کشورهایی قرار داده است که نخبگانش مهاجرت میکنند.

۵- با روی کار آمدن جمهوری اسلامی و بلند شدن فریاد «راه قدس از کربلا میگذرد»، اسراییل میلیاردها دلار سلاح مجانی و پول نقد از آمریکا دریافت کرد و این شعار باعث شد اسراییلی ها در سراسر دنیا برای پایدار ماندن کشور تازه تاسیس اسراییل جانفشانی کنند.

۶- در اوج جنگ ایران و عراق نیروگاه های اتمی عراق توسط اسراییل «منهدم» شد.

۷- اسراییل از صفحه روزگار باید محو شود، شعار خمینی بود اما اعمال خمینی نشان داد این «ایران» است که دارد توسط خمینی و یارانش محو میشود.

۸- اسراییل هیچوقت فکر نمیکرد کشورهای حوزه خلیج فارس از ترس جمهوری اسلامی به دامنش پناه ببرند و در دل بگویند گور بابای آرمان های فلسطین!

۹- تنها قدرتی که در خاورمیانه در زمان پیش از انقلاب میتوانست اسراییل را مهار کند، ایران بود؛ اما شوربختانه پس از ۴۲ سال، با از میان رفتن حکومت شاهنشاهی و ارتش مقتدرش، چیزی از ایران باقی نگذاشتند. ما به برکت حضور نظام ابله جمهوری اسلامی در هوا و زمین تسلیم همسایگان شده ایم. ایران قوی را معماران خارجی انقلاب ۵۷ نمیخواستند، بلند پروازی های شاه و شاخ و شانه کشیدن های بی پشتوانه اش باعث شد قدرت های خارجی و کمپانی های نفتی با سوء استفاده از احساسات توده های کم سواد و‌مذهبی، شاه را به راحتی از سر راه بردارند و با حمایت از صدام، نیروی هوایی ایران را فرسوده کنند. پس از جنگ هم با وجود تحریم ها، علنا ایران از علم روز دنیا عقب افتاد.

۱۰- شعارهای سران حکومت اسلامی بر ضد اسراییل _ به ویژه اراجیف های کوتوله هزاره_ باعث شد داشتن بمب اتمی حق مسلم اسراییل شود و به دلیل تهدیدهایی که نظام اسراییل را میکند، افکار عمومی جهان این حق را به اسراییل بدهند که بدون هیچگونه نظارتی صدها بمب اتمی داشته باشد!

۱۱- تحریم ورزشکاران اسراییلی باعث شده است اسراییل در مسابقات جهانی همیشه یک قدم از دیگران جلو باشد؛ پس از امضای صلح نامه با اعراب هم اکنون زمزمه هایی بگوش میرسد که میخواهند اسراییل را وارد گروه غرب آسیا کنند و علنا تیم فوتبال ایران را از رقابت ها حذف کنند. حالا شما به من بگویید، وقتی حکومتی مثل جمهوری اسلامی این همه نفع برای «اسراییل» دارد، چه اهمیتی دارد که چه شعاری میدهند!؟ درست مثل دم زدن از ملت ایران توسط حکومت جمهوری اسلامی که خروجی اش میشود گسترش فقر و فحشا و گور خوابی و …

شعارهای یهود ستیزانه بیشتر از آنکه به ضرر اسراییل باشد، به نفع اسراییل است! حالا پیدا کنید مزدوران اسراییل را در ارکان حکومت!

بیدار شویم، فقط بیدار شویم و بدانیم جمهوری اسلامی فقط برای نابود و محو کردن «ایران» توسط دشمنان ایران ساخته شده است؛ هر چند نباید نقش توده های مذهبی و بی سواد و خائنین غرب دیده چو‌ مثلث بیق و ساواکی های بی شرف که از قضا توسط اسراییل تعلیم دیدند و بعدها در اطلاعات نظام ادغام شدند را فراموش کرد که اگر در شطرنج انقلاب ۵۷ اینها وزیر و شاه نبودند، اما سربازان خوبی برای ارتجاع سیاه و سرخ و حامیان خارجیشان بودند!

این لیست اگر بخواهد ادامه داشته باشد، سر به فلک میزند، اما حالا با همین مواردی که ذکر شد میشود فهمید آیا جمهوری اسلامی برای حیات اسراییل خطرناک است یا ایران!؟