قانون کارما بیانگر این است که اعمال شما آیندۀ شما را رقم می‌زنند. شاید شما هم شنیده باشید که بعضی از افراد اظهار می کنند: این سرنوشت ما بوده که زندگی این چنینی داشته باشیم یا مصیبت های زیادی نصیبمان بشود! اما قانون کارما نظر دیگری دارد: دلیل این مسئله که سرنوشت شما هرگز از پیش تعیین نشده، این است که شما ارادۀ آزاد دارید.

وقتی جمهوری اسلامی در آبان ماه 2578 شاهنشاهی برابر با 1398 هجری تازی خون جوانانی که خواستار زندگی بهتر و خلاص شدن از مصیبتی تمام عیار به نام جمهوری اسلامی بودند را بر زمین ریخت کسی تصور نمیکرد که این جنایت که مستقیما زیر نظر سپاه پاسداران انجام شد دقیقا یک ماه بعد توسط اصل کارما به خود رژیم بازگردد.  کشته شدن نفر دوم نظام جمهوری اسلامی “قاسم سلیمانی” به عقیده ما آه مادرانی بود که فرزندان بی گناهشان در آبان ماه 98 توسط رژیم ستمگر جمهوری اسلامی کشتار شدند.

جالب اینجاست که بسیاری ابله و بی خرد قاسم سلیمانی را سردار ملی می دانند و از او با لقب های ملی یاد میکنند. باید توجه این ابلهان را به سخنرانی قاسم سلیمانی در 24 بهمن 1392 جلب کنم که عنوان داشتند” ملی گرایی یک دروغ بزرگ و ساخته دشمنان برای دور کردن مردم از اسلام است. این خبر در سایت حکومتی مهرنیوز در همان سال به چاپ رسید که می توانید از اینجا ببینید

قاسم سلیمانی درباره ملی گرایی

عده ای که سلیمانی را فردی دست پاک می نامند به افشاگری های باند مقابل یعنی مهدی خزعلی علیه همسر قاسم سلیمانی و دست داشتن در فسادهای مالی مراجعه کنند که در زیر میتوانید ببینید.

به باور ما ملی گرایان مردم گرا او نه ملی بود نه دست پاک نه مقدس تنها کسی بود که خوب به حرف علی خامنه ای گوش میداد و جانش را نیز در این راه از دست داد. او یکی از مسئولان ایجاد داعش در منطقه با قتل عام نیروهای سکولار مخالف بشار اسد بود و اگر جمهوری اسلامی دست به این کشتار نمیزد هیچ موقع داعش ایجاد نمی شد.

تلفات او پس از مرگ نیز ادامه دارد و امروز بیش از 100 نفر از طرفدارانش در مراسم تشییع جنازه زیر دست و پا ماندند و خفه شدند و این همان اثر کارما بود که اول این نوشته عنوان شد. امیدوارم مرگ او درس عبرتی باشد برای سایرین و بدانند که این دنیا دار مکافات است.

مهدی میرقادری

بنیان گذار ملی گرایان مردم گرا