زمانیکه انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در ایالات متحده برگزار میشد، شاید کمتر کسی‌ تصور میکرد که روز انتخابات تبدیل به هفته‌ها و ماه‌های انتخابات گردد و تا این لحظه که این نوشتار عرضه میشود، کماکان نیز ادامه داشته باشد زیرا معمولا فرض بر اینست که در یک سیستم دموکراتیک، انتخابات یک روند مشخص و عادلانه دارد. اماوضعیت انتخابات آمریکا در این دوره بسیار متفاوت از دوره‌های پیشین بود و احتمال آنکه چنین اتفاقی‌ رخ دهد، دور از ذهن نبود. برای اینکه بهتر بتوانیم آنچه را که تاکنون رخ داده مورد بررسی قرار دهیم، باید به عقب بازگردیم و ریشه این وقایع را در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا جستجو کنیم.

چندی پیش در مقاله‌ای با عنوان “اوباما بدون رتوش” به این مورد اشاره نمودیم که اولا، آمریکای ایده آل اوباما چگونه آمریکایی است و ثانیا، چگونه جاه طلبی اوباما باعث شده که او خود را در قامت یک رهبر بی‌ چون و چرا برای ایالات متحده آمریکا تصور کند و به همراه تیم تحت امرش برای قبضه کامل قدرت خیز بردارند. از اینرو، اوباما با کمک چپ‌های رادیکال نظیر برنی سندرز و کامالا هریس توانست مقدمات یک کودتای انتخاباتی را علیه پرزیدنت ترامپسازماندهی کند. همچنین در مقاله دیگری با عنوان “ترامپ یا بایدن، پرسشی انحرافی برای مقطعی بسیار حساس”، به تفصیل به این موضوع پرداختیم که چرا گلوبالیست ها، دل خوشی‌ از پرزیدنت ترامپ ندارند. در نتیجه، آنها نیز به کمک دموکرات‌های آمریکا شتافتند تا از طریق سیستم‌های ارتباطی‌ پیشرفته بتوانند بر روند انتخابات آمریکا به نفع جو بایدن تاثیر بگذارند. شاید به این دلیل بود که برنی سندرز در یکی‌ از مناظره‌های انتخاباتی درون حزبی خود، این جمله قابل تامل را عنوان کرد که “به هر قیمت شده و هر کاری که لازم باشد باید انجام دهیم تا پای ترامپ برای بار دوم به کاخ سفید نرسد.” اینک، می‌توان درک بهتری از این جمله به دست آورد.

اما چندین ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری و هنگامیکه دموکرات‌ها خود را برای یک تقلب سیستماتیک و گسترده آماده میکردند، انتشار عکسی‌ از یک قاب نقاشی شده، بسیار بحث برانگیز شد و توجه بسیارانی را به خود معطوف نمود. این اثر، یک پیشبینی‌ بی‌ نظیر از آن چیزی است که امروز شاهد آن هستیم. به عنوان مثال، در هنگام خلق این اثر استثنایی‌، جو بایدن آماج حملات لفظی و انتقادات تند کامالا هریس بود و هرگز کسی‌ تصور نمیکرد که روزی یکی‌ از این دو را در قامت کاندیدای ریاست جمهوری ببیند و آن دیگری را در مقام جانشینش! اما به تعبیر پرزیدنت ترامپ، ظاهراً در لجنزار واشینگتن هر اتفاقی‌ محتمل است. چه بسا که اگر روزی حقیقت این لجنزار برملا شود، بیش از ۹۰درصد واشینگتن فرو بریزد. به هر حال، حاصل همکاری گلوبالیست‌ها و چین کمونیست با تیم اوباما، حضور ناگهانی یک فرد رادیکال از طیف چپ نظیر کامالا هریس است که فقط به جهت تامین منافع آنها باید به این بازی وارد شود ودست بر قضا، به عنوان بازیگر اصلی‌ این سناریو هم باشد. بدین معنا که چون وضعیت جسمانی‌ جو بایدن برای مسوولیت سنگین ریاست جمهوری مناسب نیست و از طرفی‌ او و خانواده اش به فسادهای گوناگونی نیز آلوده هستند، انتظار میرود که در صورت راهیابی به کاخ سفید، پس از مدت کوتاهی‌ با فشار افکار عمومی‌ و حزب دموکرات، به نفع کامالا هریس کنار برود تا نقشه گلوبالیست‌ها بطور کامل اجرا شود و آخرین قطعه این پازل در جای خود قرار بگیرد. اگر چنین اتفاقی‌ رخ دهد، آنگاه باید پرسید که گزینه احتمالی‌ برای پست معاون ریاست جمهوری چه کسی‌ خواهد بود؟ شاید او نیز یکی‌ از افرادی باشد که در این تابلو نقاشی دیده میشود! جدای از اینکه کدامیک از این افراد با اندیشه‌های مخربشان بر کرسی‌های قدرت تکیه بزنند، به نظر می‌رسد که قصد دارند ایالات متحده را به “جمهوری سوسیالیستی آمریکا” و یا “جمهوری خلق آمریکا” تبدیل نموده و “اوباما ایزم” را بر این کشور تحمیل نمایند. حال باید دید که تا چه میزان در دستیابی به این هدف خود کامیاب خواهند شد و میهن پرستان آمریکایی تا چه زمانی‌ این موضوع را تحمل خواهند کرد.

مورد دیگری که اکنون نگرانی و خشم بسیارانی را در داخل و خارج از ایالات متحده برانگیخته، قدرت نامحدود و همکاری غول‌های فن آوری و ارتباطات مانند گوگل، اپل، فیسبوک و تویتر با این چپ‌های رادیکال در خاموش کردن صداهای مخالف است. کار تا آنجا پیش رفته که به خود اجازه داده ا‌ند تا حساب‌های کاربری رئیس جمهور قانونی کشور را نیز مسدود نمایند. بسیار باعث تاسف است که در جهان به اصطلاح آزاد کنونی‌ حساب‌های کاربری افرادی همچون علی‌ خامنه‌ای و ماله کش اعظم او جواد ظریف به همراه دیگر چپ‌های رادیکال که به دروغگویی، تهدید و نفرت پراکنی مشغول هستند فعال می‌باشد، ولی‌ حساب‌های کاربری رئیس جمهور ایالات متحده مسدود میشود. دریغ از یک بیانیه محکم و قاطع از اتحادیه گلوبالیستی اروپا در محکوم کردن این اقدام دیکتاتور مابانه که ادعای آزادی بیان و حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است. آنچه اکنون در جریان است، تجسم کاملی از رمان ۱۹۸۴” نوشته جورجاوروِل می‌باشد که رفته رفته میرود تا سایه شوم و ترسناک خود را بر تمام جهان بگستراند.

سخن پایانی

آنچه اکنون در ایالات متحده می‌گذرد، چیزی به جز یک کودتای انتخاباتی علیه پرزیدنت ترامپ نیست که حاصل تبانی گلوبالیست‌ها با حزب دموکرات آمریکا و در راس آنها حسین اوباما می‌باشد. این اقدام نابخردانه که همکاری گسترده و باورنکردنی شرکت‌های بزرگ فن آوری نظیر اپل، گوگل، فیسبوک و توییتر در حذف صداهای مخالف را نیز با خود به همراه دارد، در صورت شکست میتواند مجازات‌های سنگینی‌ را برای عاملان آن به جرم خیانت به کشور و همدستی در کودتا علیه رای مردم و رئیس جمهور قانونی‌ کشور به دنبال داشته باشد. قماری بس بزرگ که ظاهراً اوباما و تیمش به همراه شرکت‌های بزرگ فن آوری، خطر آن را به جان خریده ا‌ند! اوباما و دستگاه دیپلماسی وی در طول هشت سال توانست شکاف‌های عمیقی را در جامعه آمریکا ایجاد کند. او همچنین در چهار سال اخیر، از پشت پرده با تخریب مداوم پرزیدنت ترامپ و هدایت کارشکنی‌های مختلف در کار دولت وی با کمک رسانه‌ها و سایر دموکرات‌ها در کنگره و سنا، توانست این شکاف‌ها را عمیق تر کند تا بتواند برای چنین روز‌هایی‌ به نفع خود و تیمش بهره برداری‌های لازم را انجام دهد. شکاف‌های عمیقی که جامعه آمریکا را به یک جنگ داخلی تمام عیار بسیار نزدیک نموده است. به هر حال، اینگونه به نظر میرسد که اکنون در زمان پنج دقیقه مانده به ساعت صفر هستیم و باید دید که در ساعت صفر، روند وقایع چگونه تغییر خواهد نمود.

کوروش و.

بیست و یکم دی ماه ۲۵۷۹ شاهنشاهی