اولویت های ما به ترتیب زیر است:

  • مهمترین کار حضور در برنامه های زنده یا دیدن تکرار برنامه هست. چون برنامه ها به عنوان بازوی عقیدتی گروه هست و دیدن برنامه ها باعث آگاه شدن شما می شود. بعد از دیدن برنامه ها نکات مهم را بخاطر داشته باشید، یا یادداشت کنید یا اگر به فنون کامپیوتری مطلع هستید آن را بریده و قسمتهای مهم را به دوستان خود بفرستید.شما در واقع سر تیم هایی هستید که با شرکت در برنامه های زنده مواضع و نکات مهم گروه را بین مردم عادی و هموطنان پخش خواهید کرد.
  • شعار نویسی یکی از مبارزات مهم میدانی محسوب می شود. شعار مورد تایید ما جاوید شاه است. شما این شعار را با کلمه ملی گرایان مردم گرا یا @Mellig میتوانید روی در و دیوارها یا هر مکانی که به نظر شما تاثیر گذار است با در نظر گرفتن مسائل ایمنی بنویسید .
  • اگر هنری دارید می توانید آن را در راه آزادی ایران استفاده کنید. ما در گروه چندین کاریکاتوریست، موزیک ساز، شاعر و ترانه سرا، مقاله نویس متخصص کلیپ سازی و انیمیشن سازی داریم که هر کدام برای آرمان های گروه فعالیت میکنند، شما نیز میتوانید به آنها ملحق شوید.
  • اگر در بیرون از ایران هستید می توانید به کمیته های مبارزات خیابانی ملی گرایان مردم گرا بپیوندید و در تظاهرات های بیرون از ایران شرکت کنید .
  • دوستان دیگر بیرون از ایران می توانند به صورت آشکار یا پنهان به گروه همیاری کنند. همیاری ها صرف توسعه گروه، اجرای برنامه ها، کمک به دوستان داخل خواهد شد.