جناب آقای آنتونیو گوترش رئیس محترم سازمان ملل

در ماه آبان ماه در روزهای  24 تا 27 این ماه، مردم ایران در 120 شهر ایران به خیابان آمدند و خواستار تغییر وضعیت بد اقتصادی و سیاسی  خود با یک تظاهرات مسالمت آمیز شدند. جمهوری اسلامی این تظاهرات مسالمت آمیز را با گلوله پاسخ داد و بیش از 5000 نفر از مردم در این تظاهرات کشته و بیش از 20000 نفر دستگیر و در زندان ها تحت شکنجه هستند. تعداد زیادی از مردم به علت شلیک تفنگ های ساچمه ای چشم خود را از دست داده اند  و دچار عفونت های شدید شده اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی مسئولیت این کشتار را به همراه دیگر نهادهای نظامی جمهوری اسلامی به عهده گرفت. جمهوری اسلامی با قطع اینترنت امکان خبر رسانی درباره این کشتار  بزرگ را به مدت 2 هفته مسدود گرفت.

کاربران ایرانی تویتر نسبت به این موضوع  هشدار دادند.  ظرف 24 ساعت  در تاریخ 18 دسامبر 2019 نزدیک به 60 هزار تویت با هشتگ

#UN_Stop_Genocide_in_Iran

در تویتر زده شد که اسناد و مدارک کشته شدگان، دستگیری ها و خواسته های کاربران ایرانی را می توانید در این هشتگ ببینید.

ما خواسته مشخصی از سازمان ملل متحد و شما به عنوان ریاست این سازمان داریم. باید پرونده این جنایت را به شورای امنیت ارجاع دهید و بخواهید که نسبت به این کشتار واکنش عملی نشان دهند.

اگر دنیا نسبت به این موضوع سکوت کند جمهوری اسلامی به کشتار ادامه خواهد داد و این یک ننگ بزرگ برای سازمان ملل متحد و انسانیت در دنیا خواهد بود.

با سپاس

مهدی میرقادری

مدیریت ملی گرایان مردم گرا

متن انگلیسی
دانلود نامه به پی دی اف