#دهکوره_جهانی
#پارت_چهارم


حالا همه جنیفر تالین را از نزدیک میدیدند.
همه این کارگران حریص و گرسنه به سمتش دویدند ولی گارد حفاظتی جنیفر مثل ماتادورها این گاوان وحشی را کنار میزدند. جنیفر ابتدا گل هایی را به کودکان سیاه پوست تقدیم کرد بهرحال او سفیر صلح اتحادیه گلوبالیستی اروپا بود و باید وظیفه سخت خود را به بهترین شکل ممکن انجام میداد.!
عکاسان خبری به بطور رگباری عکس میگرفتند.
آه خدای من جنیفر تالین عجب ملکه ی مهربانیست!! هیچ کس به یاد نداشت یا نمیخواست به یاد بیاورد که همین دیشب تالین چه میهمانی پرخرجی برگزار کرد. روا بود این ملکه مهربان لااقل پسماندهای غذای دیشبش را برای هوادارانش به ارمغان می آورد. شاید هم تالین میدانست که این همه هوادار سیاه و سفیدش حتا در خواب هم نمیبینند که تا آخر عمرشان بوی آن غذاهای لذیذ را حتا استشمام کنند چه برسد به تناول آن
از آن طرف ساشا و همراهانش هم رسیدند. کاملا میشد حسادت را در چشمان همسر مستر آبراهام که خود نیز در دنیای مدلینگ شاخی بود دید. البته ساشا هم چندان از محبوبیت جنیفر خوشحال نبود!
صدای مجری برنامه که بتازگی خبرنگار bbc شده بود همه را ساکت کرد
ههه. فقط من حواسم هست که این خبرنگار زمانی با مقنعه همیشه در سمت راست خاتمی حرکت میکرد. چه کار میتوانسم بکنم به جز ریشخند زدن. برای این مردم که تفاوتی نمیکرد پس همان بهتر که ساکت میماندم.
مجری در میان تعریف و تمجید هایش از فعالیت های جنیفر تالین یک شعر بسیار بامعنی هم خواند که تن تمام شاعرین پارسی زبان قرن هفتم در گور به لرزه افتاد ! فقط این بیتش را به یاد می آورم:
بهبودی درون واکسن توست
گنج ابدی ز باسن تو ست
هر بار که در شعرش اسم باسن را می آورد جمعیت با کف و سوت خود غوغا بپا میکرد
سرانجام نوبت رسید که خود جنیفر تالین پشت تریبون برود. در میان سخنان جنیفر مطلب تازه ای که دردی از ما کارگران بی نوا دوا کند وجود نداشت. فقط تا توانست از حقوق همجنسگرایان و دگر باشان جنسی دفاع کرد. ایا صحبت های جنیفر برای شنوندگانش که این چنین با ولع به او گوش سپرده بودند آب و نان میشد؟ ابدا!!
دیگر حوصله ام به این جو پر از ریا و جهالت نمیرسید
به گوشه ای نشستم و سر در گریبان گرفتم
ژاله عزیزم نمیدانم این نوشته های من کی به دست تو خواهد رسید. من هم تا چند ماه پیش مثل سایر کارگران بخت برگشته در کف دیدن جنیفر تالین ، زنِ مستر آبراهام، و هزار تا سلبریتی کوفت و زهرمار دیگر بودم.
حتما حرفی را که میخواهم بزنم باور نکنی ولی به جان تنها دخترکمان قسم میخورم که تو برای من از صدتا جنیفر جذابتر شده ای.
تو مثل جنیفر کمرباریک نیستی قدت کوتاهست دور شکمت چربی داری. اما چه کسی گفته که این ها مخالف زیباییست. شاید دنیای گلوبالیستی زیبایی را در پارامترهای جنیفر تالینیستی به ما تلقین کرده!
ژاله جان آن سال کذایی 2020 و انتخابات متقلبانه اش را به یاد داری؟ تسخیر آخرین سنگر میهن پرستان باشرف و سلطه کامل گلوبالیست ها.
کاش آن سال اکثریت مردم در برابر رذالت دموکراتها سکوت نمیکردند
کاش پدران ما سال ۵۷ تماشاچیه شورشگران نبودند.
ای کاش ای کاش و ای کاش…..
سخنرانی جنیفر تالین تمام شد. عجب صحنه مضحکی را شاهدم!! در کف خیابان فرش بزرگی پهن شده و همگان دسته دسته برای نماز جماعت می آیند!!
یک اخوند بور که احتمالا یکی از تخمه ترکه های خمینی باشد پیش نماز شده
در صف اول جنیفر تالین با یک چادر رنگی در کنار ساشا و دیگران ایستاده اند! گارد پلیس بشدت از نمازگزاران دفاع میکند.
مگر سران اسلام و غرب در قدیم به خون هم تشنه نبودند؟ پس چه شد آن همه دشمنی؟ اسلام، باسن برجسته، آخوند ، عدا اطوارهای تتلو ، همه ی اینها در یک راستا بودند؟ ولش کن این سوالات هر آدمی را دیوانه میکند من هم باید مثل دیگر مردم سیه روز حافظه ام را پاک کنم.
پشت خود را به این نمایش مسخره میکنم تا دیگر این همه پلشتی را نبینم
چند دقیقه چشمانم را بستم تا این که صدای چند گلوله از جا پراندم !!
نماز جماعت بهم ریخته بود خودم را در میان شلوغی و فریاد های کر کننده به محل حادثه رساندم.
و دیدم که بله! مستر آبراهام غرق به خون روی فرش افتاده و عباس همان سرکارگر خشن دستبند به دست بهت زده به جنایتی که کرده نگاه میکند…..
#ادامه_دارد